Cibulkova poprowadził Serena 6: 2, 4: 1, w końcu pokonał

Bratysława. Słowacka drużyna tenisowa prowadziła 6: 2 i 4: 1 w turnieju Masters w Miami, Sierra Williams, ale skończyła w trzech setach.

Dominika Cibulková rozpoczęła ósmą rundę meczu przeciwko Miami z Sereną Williams. Grała szybko 0: 1 i 0:40 w swojej własnej obsłudze.

Może jej głowa przeszła pomysł pojedynczego meczu z legendarnym tenisistą z USA. Grała mu trzy lata temu w Wimbledonie, a zestaw otwarcia był sprawnie zerowy.

Teraz jednak klejnot odwrócił się iz 2: 2 wygrał wielką grę z atakami z siedmioma meczami.Prowadziła 6: 2, 4: 1, ale Amerykanin skoncentrował się, zdobywając trzy ligi z rzędu, dwa czyste gry i 4: 4 tie.

W dziewiątym Gemie, Slovenka dała jej trochę gembol, ale Williams nie pozwolił na drugi set.

W tym czasie słowacki tenisista opuścił pokaz, który wykorzystał rywala do przerwy w decydującej grze. Cibulka odpowiedziała ze żebra, ale znów wycofała się na emeryturę. Doświadczony Amerykanin był lepszy w ciągu najbliższych kilku minut i mecz osiągnął 2: 6, 6: 4 i 6: 2 na wygranej.

„Na początku popełniłem wiele błędów, nie mogłem się dobrze pobić, dziękuję fani, były świetne.Widziałem na widowni ojca, który był zawsze spokojny, więc powiedziałem sobie, że mogę zawrócić, „powiedziała w oficjalnym przemówieniu Williams. Amerykanin w ćwierćfinale trafić piąty przywdział Chinka Li.

Cibulkova po pojedynek irytowało niewykorzystanych szans z pokazu gry, jednak był zadowolony.

„She’m bardzo, bardzo dobre osiągi. Dopiero do stanu 4: 1 w drugim, byłem dobrze szczepiony piłkami, miałem dobrą długość udaru i wróciłam świetnie. Potem wziąłem kilka krótkich uderzeń, które Serena natychmiast skorzystała i złapała. Serena pokazała, dlaczego była pierwszą na świecie. Pomimo tej utraty, mogę być zadowolony z występów w Miami.Odbyły się tu trzy bardzo dobre wyniki „powiedziała TASR.

Według jednostki Słowackiego był kwalifikacyjna pojedynek w Miami przed Azarenka zupełnie inna niż poniedziałkowe przeciwko Serena.

” Przez Azarenka prowadziła 6 : 1 i 5: 2, ale nie udało mi się to psychicznie. Teraz nespanikárila lub neznervóznela, ale seria krótkich pociągnięć Pozwoliłem Serenę w meczu, która używała „, powiedział Cibulkova.

słowacki tenisista teraz czeka czerwonej gliny sezonu. Pierwszy turniej na najpopularniejszego powierzchni, ale gra w finale Pucharu Federacji przeciwko Rosji w Moskwie

single – 4. runda (czwarta runda).